"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

måndag 19 september 2011

Ok...

...efter två veckors yrsel, en kropp som totalvärker i lederna, besök hos min massör och dagar med mycket vila och hemma från jobb välkomnar jag verkligen den hjärnröntgen jag fått tid till nu på onsdag. Jag börjar bli lätt desperat och snudd på deprimerad att gå runt och vara yr i huvudet. Det hjälper ju inte att vila!
Vem hade trott det, att en hjärnröntgen är välkomnad! ;-) Nåja, allt är relativt men jag måste ju gå till botten med vad det här beror på. Att utesluta Mrs C hade varit skönt.
Jag kan ju inte gå runt och känna mig salongsberusad varje dag, eller?! ;-))
***
...it has now been two weeks with dizziness, a body in joint pain, a great professional massage of neck and shoulder and days with plenty of rest and calling in sick to work. I am at the point were I really praise the CT Brain Scan scheduled this Wednesday. I am starting to get a bit desperate and depressed to walk around in this dizzy world. It doesn't help to rest!
Who would have thought I would look forward to a brain scan! ;-) Well, not really- but I have to figure out what this is all about and I have to start somewhere. At least to rule out Mrs C.
I can't walk around and feel like I'm constantly intoxicated,
or can I?! ;-))

3 kommentarer:

Sister Moonshine sa...

Jag ska tänka på dig och håller tummarna skithårt!

Kram

/Åsa

Anonym sa...

Hej söta du, har tänkt massor på dig, läser alltid bloggen men jag ubåtar mest. Men jag har fullt förtroende för att du klarar allt du förutsätter dig. du är en tuff böna :) håller alla tummar o tår!


kramkram Helena Bartmar

Viktoria sa...

Här hålls det tummar som bara den.

Kraaaaam