"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

lördag 31 juli 2010

Frisyrändring***A Change In Hairstyle

Jag har sagt det förr och säger det igen: jag är så oerhört tacksam för er alla som bryr er om och sänder kärlek. Kunde jag skulle jag omfamna er allihop just nu! Det betyder oerhört mkt för mig i min kamp.
Jodå, jag har under de senaste dagarna brutit ihop total hos psykologen och insett att hjärnan är fast i lördagen i januari då Max insjuknade i diabetes och jag försökte förbereda mig inför min operation två dagar senare. Tjoho, den har en del dagar att bearbeta sig igenom..., ett fantastiskt besök hos Madeleine min själs absoluta räddning, sagans egen goda fe eller tom den skyddsängel jag letar så mycket efter. Tillsammans med Maria som tittade förbi har jag haft samtal med tunga ämnen MEN också skrattat och ändrat frisyrer på rasande band under samma dag. Vilken berg och dalbana jag löst biljett till!!***
I have told you before and I am telling you again: I am so very grateful to all of you that care so much and send your love my way. If I could I would hug you all right now! It means so much to me and helps me keep up the fight.
Sure enough, the past few days meant a total break down at the psychologist. I realised that my brain is stuck in January, the Saturday Max became ill with his diabetes and I tried to prepare myself for my surgery two days later. Great, my brain have a few more days to work it's way through then...
I have met up with wonderful Madeleine again- my souls knight in shiny armour or the stories fairy godmother or maybe even the guardian angel I search for with such determination.
Together with Maria I have had conversations with heavy subjects BUT also millions of laughters and changes of hairstyle in one day. What an emotional roller coaster I've bought myself a ticket for!!

2 kommentarer:

Ann Viner sa...

Du är alltid i mina tankar och jag saknar dig massor! Jag är så glad att du hittat någon/några att ventilera med.
Kramar

Kerstin Hansson sa...

Kära Annika.
Du ska veta att vi tänker på dig. Skrik och gråt så mycket du kn för en del säger att det hjälper. Det är så skönt att läsa att du har många som hjälper dig.
Kram från Kerstin och Gert