"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

fredag 1 oktober 2010

Härligt Möte*** Amazing Meeting

Träffade en ny, fantastisk människa och bröstcancersyster bosatt i Göteborg idag, Ingrid. Så gott att få ventilera och älta cancerskit i timmar. En nätt fika date blev till 4 h. =)) Ett lugn för själen att få träffa någon som vet exakt vad jag pratar om när jag nämner Sahlgrenska, Onkologen och avd 51. Kram på dig!
Jag kan meddela att jag mår bättre idag, mkt tack vare er kloka människor som kommenterar på blogg, mail, telefon och sms. Önskar er alla en trevlig helg!***
I met a new, amazing person and breast cancer sister from Gothenburg today, Ingrid. It feels great to vent and dwell on all the cancer crap for hours. A "quick" coffee date became a 4 hour meeting. =))
It sooths my soul to meet a person that knows exactly what I am talking about in regards to the main hospital here in Gothenburg- Sahlgrenska, The Oncology Department and the ward 51. Hugs to you!
I can announce that I am feeling much better today, thanks to all you wonderful people supporting me through comments on my blogg, through email, sms and phone.
I wish you all a great weekend!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så glad jag är att ni träffats!
Så värdefullt att dela det som gör och har gjort ont.

Ang. din fråga: Gå in på sidan jag länkar till och kopiera länken. Klistra in html-koden som gadget.
Krångligt?
I så fall mailar jag och förklarar bättre!!

Kram!/fighter

Elisabeth sa...

Vad roligt!! Jag har också läst hennes blogg. Tänkte på dig då jag så var hon bodde...;-)
Nu har ni gjort vad jag tänkte ni borde ju!!!
Vi måste prata snart tjejen.

Kram på dig!
Elisabeth