"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

måndag 7 juni 2010

Cancer Krig!!***Cancer War!!


Mitt i natten vakande jag med en otrolig energi och kämparglöd.Det är jag övertygad om beror på alla era tankar, böner och positiv energi ni skickar till mig kors och tvärs over landet, haven och världen!!
Jag hittade Lea och vi är redo för det avslutande slaget i monstercellgiftscancerkriget (oj vilket långt ord!! =)). Även om Lea och jag går in i slaget mörbultade fysiskt som aldrig förr, så är vår mentala förmåga redo idag. Iväg och döda cancer celler!***
In the middle of the night I woke up with this tremendous energy and strong will to fight. I am convinced I have all of you to thank for that. All your thoughts, prayers and positive enregy you send me across the country, the oceans and the world!!
I found Lea and we are ready to fight the final battle in this monster-chemo-treatment-cancer-war (long word....=)) Even though Lea and I enter this battle physically beat up, the mental abilities are fine today. Off to kill some cancer cells!

7 kommentarer:

Pernilla Clarke sa...

Kämpa på! Det här fixar du med Leas hjälp! Tänker på dig!

//Pernilla

JonteJenna sa...

Det är rätt Annika, vilken kämpaglöd!! Jag ska skicka lite extra energi till dej. Styrke kram ;O)

Kerstin Hansson sa...

Här kommer lite mer energi från skåne hoppas att det gör någon nytta för dig. Vår tankar är med dig idag.
Jätte kram från Kerstin och Gert

Lisbet Lindell sa...

Hej!
Jag har precis läst hela din blogg, skickar massor av energi till dej!

Hälsningar Lisbet

Anonym sa...

Jag har också läst din blogg...suttit som klistrad.Har nyligen påbörjat en behandlig...bl.a med Taxotere...förstår att det kan bli värre än vad jag haft det....Varma hälsningar från Ninni...en annan lite vingabröten skånska i förskingringen.

Anonym sa...

Snälla söta Ninni och Lisbet. Maila mig gärna på kjellers@live.com
Jag söker cancersystrar högt och lågt och hoppas att jag kan vara en vän i detta cancer elände.

Kom också ihåg att varje reaktion är individuell pga av så ofantligt olika omständigheter. Tusen styrkekramar till er också.
Kram
Annika

Unknown sa...

Daligt med boner...... men manga positiva tankar och energi