"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

tisdag 8 juni 2010

Vårdusch!***Spring Shower!

Nu är jag ren. Tog en enormt lång dusch i morse, den första ordentliga sedan den 18 januari. Vattnet skvalade och det blev säkert dyrt för vår vattenräkning. =)Jag är Vår-tvagad!
Hålet i armen har redan börjat läka underbart bra. Jag är så tacksam för min fantastiska kropp, vilken läke- och kämparförmåga den har!!
Sluga Sprutan Orm är tagen för allra sista gången och nu ikväll börjar de räliga biverkningarna komma- jag och Prinsessan Lea uthärdar smärt karusellen så gott det går och passar på att kasta av lite Darth cancerceller i bara farten.***
I am clean. I took the longest shower ever this morning, the first real one since January 18. The water streamed and I am sure it will be expensive when the water bill arrives. =) I consider my self Spring cleaned!
The hole in my arm is healing already. I am so grateful for my body. It has such a fantastic will power to heal and recover!!
I took the Sneaky Snake Syringe for the very last time today. The ugly side effects begin to show this evening. Me and Princess Lea try to withstand the roller coaster ride called "Pain" and we take the speed oppurtunity to throw off some Darth cancer cells.

2 kommentarer:

Kerstin Hansson sa...

Det måst ha varit skönt att bara få njuta av en lång duch.Det är du värd. Fortsätt kämpa Annika
Tänker på dig och vad du får gå igenom. Du får mig att se på livet med nya ögon.
Kram
Kerstin

Anonym sa...

tänker på dig ofta. Sänder en styrkekram. Helena Bartmar