"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

måndag 18 januari 2010

Gråten kommer nu...........The tears are coming now

Tuffa Kjellers tårar kommer nu. Alltid ångest på natten, idag etter värre. Jag mådde så bra när jag kom från operation vid 18.30 ändå. Allt gick bra- ett bröst och lymfpaket mindre. Gör inte så ont, värre var allt plastikoperationen efter förlossningen i min ända...där kan vi snacka om ont, och jag är grymt smärttålig. När kl nu blev snart midnatt bad jag om hjälp för att sova. Är så ledsen! Ups nu börjar det verka, får skynda mig att skriva färdigt! =) här går vinterkräksjuka på avd. Gott med eget rum, decinfinieras ofta. Inga besök tillåtna pga det. Sov gott! Det ska jag...

ok my english speaking supporters- feel a bit "high". I could crac you any joke now! =) been given sleepingpills and pain reliefer. Tough Mrs Kjeller is crying now. The anxiety is here again. A hopeless partner. You will go away with My pills. Ha! I have My own room. No visitors let in. Mr Winter Vomit Illness has attacked the hospital. ABC- desinfect everything you can tomorrow- hands, doorhandles, etc. The surgery went well. I was back up in My room at 6.30pm- boobless, ate dinner made the necassary phonecalls. I am a bit in pain, but not to compare with the butt-plastic- surgery after giving birth to Max. And I am very tolerante to pain. Tomorrow I Will speak further with the surgeon. Sleep tight! I Will!! 

3 kommentarer:

Karolina sa...

Jag kollare bara om dettta funkar darling!

Karolina sa...

Verkar som om det komme gå att kommentera nu, vill du ha kommetarer? Hur som helst så är jag otroligt glad att få följa dej, vilket gör att du finns i min dagliga tanke. Här är dagen i gång 6 timmar innan Sverige så darling, inga mer ensamma nätter ok! Chatta eller ring jag lyssnar.

Bosse sa...

Mitt i _allt_ som händer så är det ju ändå oerhört skönt att du nu kan lägga operationen bakom dig och gå vidare med ett delmål i taget, så satsa på att ta dem som babysteps ett efter ett.

Jättebra att du skriver, bara ut med m-get så att du slipper bära på det, och tack för att alla vi som bryr oss om dig och familjen får följa med på resan!

Vi tänker _mycket_ på er alla tre!!