"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

tisdag 19 januari 2010

Tårar, tårar, tårarTears, Tears, Tears

Visste inte att man hade så många tårar. Fick till slut prata med kuratorn.Allting blev bara för mycket! Stannar här tills imorgon även om jag skulle åkt hem idag.

Didn't know that the amount of tears in the body were so many. Finally had to speak with the therapist. Will stay here until tomorrow. Was supposed to go home today.

5 kommentarer:

Ann sa...

Jag tänker på dig! Kram från Ann

Lisbet sa...

Annika!
Jätte styrkekram från mig!! Tänker på dig, och din lille kille!
Föräldrarna frågar och hälsar oxå så mycket!
Lisbet Luciano

Ann Viner sa...

Älskade gumman, mitt hjärta gråter med dig!

Vad skönt att du fick pratat med kuratorn - och att du fick hjälp med kommenterandet innan jag fick tillfälle. INga ensamma nätter hörru! ring! jag är småbarnsförälder och sover nästan aldrig...

Många många kramar

Gun sa...

Vi finner inte ord för allt som händer just nu, men du är stark och tapper, likaså Per och Max. Ni är i våra tankar dygnet runt och man vill så gärna hjälpa till på något sätt. Ni har i alla fall dragit en vinstlott när det gäller grannar. STOR kram.

Anonym sa...

Hej min vän!
Vi saknar dig på jobbet. Det känns konstigt att inte ha dig där.. Jag tänker på dig och din familj mycket. Du är så modig och stark.
Kramar Vivi