"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

måndag 4 januari 2010

Tillbaka på jobbet efter julledigheten******* 1st day at work after the Christmas holidays

Vaknar till en vattenläcka i innerförrådet. Ett fruset rör! Tjoho! Har inte tid. Ska till jobbet, börjar 7:15. Får lämna över til Per, stackarn! Dagen jag fruktat är här- jobbigt att behöva berätta för alla, att förstöra deras dag. Har inget val, vill berätta, jag är en rak och ärlig person, så även nu. Bestämmer mig för att träffa personalen i smågrupper, då har jag tid att i lugn och ro prata. Det går bättre än jag trodde, även om många är ledsna. Jag är förvånansvärt lugn. Lättad! Nu är alla informerade. Får en otrolig huvudvärk och går hem tidigt. Har inte dåligt samvete över det som jag brukar. Tänk att jag skulle behöva få en cancerdiagnos för att känna så!! Inget ont... =)
Min läkare i Mölnlycke hjälper mig att kontakta Sahlgrenska. Får veta att det blir operation och att jag får kallelse med posten idag. Mycket riktigt, ska in till bröstkirurg teamet på mån den 11 januari, om en vecka alltså.**************************
I wake up to a water leak in the indoor shed. Great. Don't have time, need to get to work. I delegate to Per! I have been dreading this day, to have to tell the staff at work, to ruin their day. I have no choice. I want to tell them. I am always straightforward and honest, so here we go. I decide to meet them in small groups. It works well even though many of the staff are sad. i am very relieved when it is over.
Have an awful headache and decide to go home early. Don't feel guilty when I leave for the first time in my life. Imagine that I needed a cancer diagnosis to feel that way!! There is always something positive with everything! =)
My doctor in Mölnlycke assists me in contacting the main hospital, Sahlgrenska. Jan 11 is my date to meet the breast surgeon team. Definitely surgery!

Inga kommentarer: