"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

torsdag 25 mars 2010

Har ni sett det?***Have you seen it?

Mitt jävlar anamma alltså?! Det har försvunnit. Ring gärna om ni springer på det- hittelön utlovas. Jag misstänker att tjuven heter Herr Energi. De försvann tillsammans.
Den här jäkla förkylningen förvinner ju inte. Har ni någonsin hört talas om att jag legat däckad i förkylning i 2 veckor?! Nej, just det! Det här är inte ok.
Ja, ja, nu har jag gnällt färdigt. Dagens mycket positiva: Var enbart mamma för en stund när Per och jag hade möte med rektorerna på Max nya skola idag. Han börjar förskoleklass här i Mölnlycke till hösten. Jag var mkt imponerad av föräldrarmötet häromkvällen och så även av det trevliga mötet idag. En resursperson sätts in i Max klass för att stödja honom och personalen med dabetesen. Det känns fantastiskt bra.
Ikväll ska jag dra mig iväg på bio. Detta är ju min sk "må bra" vecka då jag ska göra kul saker...blev lite snuvad på den konfekten denna omgången, men jag SKA orka med bion. Så det så!*****
My kick ass attitude?! It disappeared. Please, call if you find it- ransom is paid out. I suspect that the thief is Mr Energy. They disappeared together. This blooming cold wont go away. Have you ever heard of me being sick with a cold for more than 2 weeks? No, exactly! This is not ok.
Ah well, I am done whining. Today's very positive thoughts: I was only a mum today when Per and I met with the principals of Max's new school. He will begin preschool class (the year after kindergarten) in August, here in Mölnlycke. I was very impressed at their parent meeting the other evening as well as at today's very nice meeting. A recourse person will be put in Max's class to support him and the teachers with the diabetes. It feels great. Tonight I am going to drag myself to the movies. This is my so called "feeling great" week when I am supposed to do fun stuff...didn't work so well this time, did it?! However, I AM going to manage to drag myself to the movie theater. No discussion!

1 kommentar:

Kerstin Hansson sa...

Go kväll.
Har tyvärr inte funnit din energi men sänder en vår hälsning till dig i allafall från Skåne. Hoppas att du kom på bian och såg något bra. Kämpa på Annika våra tankar är med dig så känner du en knuff i rygg så är det bara våra tankar som putar på dig.
Kram Kerstin o Gert