"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

måndag 3 maj 2010

Bakslag***Setback

Är ledsen idag. Just som jag trodde att jag skulle få börja må bättre för varje dag, vaknar jag upp till förkylning, näsblod, utslagen mage, hudutslag i ansiktet och fruktansvärt ont under naglarna på fingrarna. Visste inte att man kunde ha ont under naglarna? En biverkning är att man kan tappa dem. Snälla Gode Gud, jag VILL inte tappa mina naglar!! Hör du mig?!
Jag lovar mig själv att när jag blir fullt frisk ska jag för evigt vara tacksam för min kropp och dess funktioner. Aldrig mer ska jag gnälla över den. Den tar mycket stryk nu kroppen, men som den kämpar! Jag ska vakna upp varje morgon med en tacksamhetstanke till god hälsa och livet, för det är två saker vi absolut inte kan ta för givet.****
I am sad today. I thought that the road to recovery had slowly begun with each new day. Instead I woke up with a cold, nose bleed, very upset stomach, rash in my face and a terrible pain under my fingernails. I didn't even know that nails could hurt like this? One side effect is that you can loose them. Please dear God, I DO NOT want to loose my fingernails!! Do you hear me?!
I promise from the bottom of my heart that when I am fully recovered I will for ever be grateful for my body and it's functions. I will never again complain over it. My body is very beaten up now, but I am impressed by how much it fights back. I will wake up every morning with a gratitude thought towards my health and life in general.
Health and life are two things we definitely can't take for granted.

1 kommentar:

Kerstin Hansson sa...

Kära Annika.
Nu hoppas jag att det snart vänder för dig och att du får behålla dina naglar.
Du får tydligen upp leva en del smärtor som vi andra aldrig har tänkt på.
Men jag tror vi alla som följer dig lär oss att vara rädda om varandra och vara nöjda med den vi är.
Kämpa på Annika vi fins bakom dig och håller dig uppe
Kram
Kerstin