"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

tisdag 18 maj 2010

Flytande drömmar*** Floating Dreams

Vilken natt! Smärtan togs visserligen bort ett par timmar av den nya, enda, fina, lilla, starka tablett jag tog...men jag har inte sovit en blund. Mardrömar, konstiga drömmar, svävande upplevelser och oro. Jag lär inte bli någon tablettmissburkare... finns inte en chans att jag äter så starka saker igen. Fy! Åh, denna smärta och biverkningar går mig på nerverna. Idag klagar jag och faktiskt, med all rätt! Skit!***
What a night! I took one, new, small, very strong pain tablet before bedtime, and sure enough it took away the pain for a few hours but I didn't sleep at all. Instead I suffered from nightmares, weird dreams, floating experiences and anxiety. Well, I will never become dependent on pain killers, that's for sure...there is no way I will ever eat something like that again! However, this pain together with the chemo side effects are driving me crazy. Today I am complaining and I have the right to do so! Crap!

2 kommentarer:

Mamma med lilla C sa...

Hej Annika!
Jag har nu läst hela din blogg från början tills nu och tårarna bara rinner.
Du är så stark som öppnar dig för andra ska förstå vilken lycka det är att vara frisk.
Jag ska njuta av att sitta på den överfulla spårvagnen, veckohandla på Coop, tvätta, städa ja bara vara för du har rätt Carpe Diem!
//Helen m Chloe

Nevada sa...

That seems like a horrible choice to have to make: pain or anxious nightmares! Hope they have something else to give you??