"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

söndag 4 april 2010

Ocensurerat*** Not edited

Dag 4. Jag bestämde mig för en stund sedan för att lägga ut en helt ocensurerad bild åt er på mig själv under cellgiftshelvetet. Man utvecklar nya sidor av sin personlighet hela tiden under denna resan och nu har sidan "mod" kommit till mig. Istället för att ta 50 digitalkamera bilder och välja den bästa till publikation (japp, sådan är jag= ))- här kommer jag, trött, illamående och eländig!*****
Day 4. I decided a few minutes ago to publish a completely "not edited" photo of myself for you, during my ongoing chemo hell. I develop new sides of my personality all the time during this journey and I guess we can call this new one "courage". Instead of having 50 pictures taken with my digital camera and choose the best one (yepp, that's me =))- here I am, tired, nauseous and miserable!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Japp, såhär ser man ut! Fast du tycker nog själv att du ser värre ut än vad vi andra tycker;-)

Man bli faktiskt modig av att gå igenom den här skiten och det ÄR viktigt att folk får se hur "vardagen" ser ut. All cred till dig!

Tänker på dig och hoppas du mår bättre snart! Taxarna ger oftast inte illamående alls!

Jättekram!
Elisabeth

Maria sa...

Du är lika fin såhär vännen! Sen gillar jag speciellt fokuset i blicken. Den visar din målmedvetenhet och din härliga personlighet.

All kärlek
Maria

Niclas sa...

Tack själv för påskafton. Beundransvärt att du härdade ut så länge! Gällande bilden - kanske inte mycket till tröst men just avsaknaden av hår är ju något som ca 50% av befolkningen får uppleva till slut (somliga tidigare eller hur Per...) så du är i gott sällskap. Bit ihop - det kommer att gå bra - I know it!