"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

torsdag 1 april 2010

Pågående***Ongoing

Då var kriget startat! Går nu in i cellgiftsdvalan känner jag. Denna gången har jag accepterat det och jag ska bara vila och vila. Vi syns och hörs! =)
Dagens positiva: Jag är halvvägs igenom de 6 cellgiftsbehandlingarna nu!! Eller ja, jag är ju inte igenom nr 3 än men snart så...=)
***
Then the war has begun! I can feel that I am heading towards the chemo hibernation. This time I am accepting it and I will just rest and rest. I'll see you later. =)
Today's positive: I am half way through the 6 chemo treatments now!! Well, I am not through the 3rd one yet, but soon... =)

5 kommentarer:

fia sa...

Hej Annika!
Lycka till med 3:e behandlingen! Har själv gått igenom det som du genomgår nu. Fick bc nov -08, samma sort som du. Skulle vara väldigt roligt att komma i kontakt med dig. Skicka gärna ett mail när du känner att du orkar och vill!
MVH Sofia

Marie sa...

Kära Annika!Jag skrev tidigare men har förmodligen gjort ngt tokigt m det tekniska eftersom det inte kom in.Vill bara säga att ja, min vän vila vila så mkt du någonsin kan.Du är så tapper och håller fanan högt fast jag tror och vet att det också är alldeles för dj...ligt emellanåt.På sin höjd skall du nu zippa med tummen mellan tv kanalerna men inget mer.Kroppen berättar hela tiden vad den behöver.Vi är med dig varje sek./kramar Marie o Bosse

Annika sa...

Kära Sofia!
Vad glad jag blir. Söker med ljus och lykta efter cancersystrar, speciellt med samma diagnos. Vad roligt att du har hittat till min blogg. Jag kan inte få tag på din email. Snälla emaila mig på kjellers@live.com
Kram
Annika

Annika sa...

Marie!
Tack för all omtanke och stöd- det känns hela vägen till Göteborg!!
Kram

Anonym sa...

Hej Annika!
Jag har skickat ett mail, har du fått det?
Sofia