"There comes a time in your life, when you walk away from all the drama and people who create it.
You surround yourself with people who make you laugh.
Forget the bad and focus on the good. Love the people who treat you right, pray for the ones who don't.
Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living."
José N. Harris

söndag 11 april 2010

Paj***Pie

Jag gjorde det, tog mig själv i den berömda kragen och drog upp mig ur ledsamhetseländet en stund. Bakade paj och bjöd grannarna på fika ute i vårsolen. Skratt, prat och umgänge gör gott. Nu är jag helt slut, men glad. Ska bara njuta av den känslan så länge den varar.***
I did it. I pulled myself up from the sadness misery I've been living in the past few days. Baked a pie and invited the neighbours over for a cup of coffee in the sun outside. Laughing, talking and socalising helps. It feels good. I am totally drained now, but happy. I will sieze the moment in this happy emotion, hope it lasts long.

1 kommentar:

Kerstin Hansson sa...

Hallå hallå En vår hälsning från Höör. Har nu läst nästan en hel veckas blogg från dig som du vet har vi haft besök. jag hoppas att det vänder nu så att du kan få tillbaka lite av din energi. Den fins någon stanns det vet du den har bara tagit sem ett par dagar ska du se.Kämpa på vi håller på dig för du är en vinnare jobbigt just nu det för står jag. Men kämpa på Annika tänker på dig och Per och Max vad det är härligt att läsa om hans frågor och komentarer till dig.
Jätte Kram från Kerstin Gert hälsar